Fatma1122 Kızlar bebeğim 9 aylık kabızlık sorununu yaşıyoruz bende enterogermina kullanmayı düşünüyorum günde ne kadar kullanılıyor bilen var mı
Bssraa2 Fatma1122 ben 2 aylık bebeğime veriyordum yarım şekilde bazen yarımdan biraz fazla çok gazlıydı doktor probiyotik önermişti
Bssraa2 Fatma1122 olabilir deneyin işe yaramazsa 1 verirsiniz doktora sorun ama bnm dokturum bir şey olmaz demişti o yüzden veriyordum :)