witcher Sorum başlıkta kızlar. Balık alıyorım bizde yeriz hafta 1 mutlaka ama yok asla ağzına koymuyor belki ton balığı yer dedim 14 aylık buarada veren var mı verilmesinde sakınca varsa yorumlara açığım
Deletedmom_71 witcher ton balığı tüketmesi cok sağlıksız canım hiç balık yemese sanki daha iyi. Balık yağı alıp onu verebilirsin
Lilybaby witcher konserve ürünler genel olarak bebeğe iyi değil. Balık yağı verebilirsiniz sanırım 1 yaşından sonra başlanıyor
Kuzularinanasi witcher ton baligi dip baligi yuksek.oranda agir metal icerir.saglikli.degil bebekler icin.yuzey baliklari vermeniz lazim
witcher Deletedmom_71 balık yağını da düşündüm de kilo aldırıyormuş ben kilo alsın istemiyorum kilosu iyi çok şükür
Deletedmom_71 witcher balığı mesela pilav veriyorsan üstüne çok az didip o şekilde verebilirsin. Biseyler içine karisim yaparak sunmaya çalış canim bir süre sonra alışıyor yemek ister o şekilde.
Deletedmom_71 Masumanneincimm 1 yaş sonrası ver diyen doktorlar da var zararlı diyen doktorlar da açıkçası. Ben vermiyorum bu ara balıkta yemiyor kısa doğru yeniden başlarız balığa nasipse.