Bebeğiniz büyük ihtimalle ishal değil sadece anne sütüyle besleniyorsa kakasının sıvı olması kadar normal bir şey yok ve evet yenidoğan döneminde çok fazla dışkılıyorlar hiç boş bez almadığımı bilirim ama yine de doktorunuzla kilosunu gelişimini değerlendirin içiniz rahat olsun 🙂