Merhaba güzel anneler,
Oğlum 30 aylık ve yeni kırkı çıkmış bir bebeğim daha var. Oğlum hem kardeşine hem de dışarıda oynadığı arkadaşlarına vuruyor , ısırıyor. Ne yaptıysam baş edemedim. Konuşuyorum olmuyor, bağırıyorum olmuyor, kızıyorum olmuyor. Ne yapmam gerek bir akıl rica ediyorum sizden🥲