RuzgarGeceleri_ Kızlar çalışmıyorum 25 bin civarı çekmeyi düşünüyorum, fakat çıkmaz diye düşünüyorum.. Bu şekilde sigortasız olup, kredi cekebileniniz oldumu? Oldu ise hangi bankadan?
circirbocegi RuzgarGeceleri_ ben calısmıyorm cıkıyor ama duzenlı kredı kartı ne bileym banka hesabına para cıkısı girişi vs lazm
Elfgrn RuzgarGeceleri_ çıkacağını zannetmiyorum 25i geç 5vbin bile çıkmaz ben çok denedim zamanında sonra kendi hesabımda para döndürdüm hep eşimin maaasini giriş çıkış yaptırdım öyle öyle yıl geçti de öyle verdiler
Uykusuzanneler RuzgarGeceleri_ Düzenli geliriniz olacakta çalışacaksınız ki ona göre değerlendirme yapılıyor. Yani neredeyse imkansiz gibi çalışmadan kredi cekebilmeniz.
Elfgrn RuzgarGeceleri_ canım 2 3 ayda olacak şey değil hani ilerisi için düşünürsen ihtimal yükselir ama bu yakın zamandaki aylarda giriş çıkış yapman pek değiştirmez uzun süre aktiflik giriş çıkış takibine bakıyorlar
ahlasmete ben şuan çalışmıyorum ama tabi önceden çalışıyordum calisirkende şuanda da kredi cekebiliyorim en son 20 bin çektim düzenli ödemem var çok şükür sicilim temiz kredilerimi hep düzenli ödedim erken kapattım belki o yüzden veriyorlar bilemiyorum
-_-hUysUzvetatlikadin RuzgarGeceleri_ bana çıkmadı 🤷🏻 umutsuzluk yaratmak istemem ama çıkacağını sanmıyorum
perikizii Eşimin adına işyeri vardı artı dalgıç Türkiyenin en büyük projesinde çalışıyordu o dönem biz düğün için elimizde nakit olsun dedikk belki yüz kere gitti geldi bankaya vermediler. Kefil istediler en son kaynanam maaşı var diye kefil oldu öyle verdiler. Aman keşke vermeselerdi hala o borcu ödüyoruz malesef. Ama fibabanka yalnızca 10 bin verebilirim demişti. Orayı deneyin isterseniz