1alpercocuk Merhabalar bebeğimin yüzünde isilik tarzı kabarcıklar oluştu ilk etapta tahriş olduğunu düşündüm fakat daha sonra gövdesinde ve sırtında da benzer şeylere rastladım diş döneminde ve 5 aylık nedir sizce gaita tahlili verdim doktoruma endişeliyim:(
Gunes_kiz 1alpercocuk ilaç filan vermismiydin canım ilaç alerjisi de olabilir. Benim oğluma calpol şurup alerji yapmıştı eli yüzü vücudu hep kabarmisti ısilık gibi.
1alpercocuk Gunes_kiz aslında 2 3 gün önce vermiştim ağrısı var diye ama daha öncede kullanıyordu bişey olmazdı dediğiniz gibi calpol acaba ondan mı ya geçmesi gerekmez mi 2 günde