Merhaba arkadaşlar benm bebeğim 9 aylik kan verdik
TSH değeri gayet normal T4 normal çıkmış sadece t3 bi tık yüksek tiroid olduğunu nasıl anlayabiliriz pazartesi günü doktoruma gidecem yarın orda olmiycak pazartesi günü gelene kadar patliycam şuan kafam karmaşık