Asel041 Baybyy bende de var 1 yas dogum gunu 200 e veriyirum tutu etek crop ve taci takim lila ile krem renkte
Eflin06 Asel041 kendi satışını kendine post açarak yap bune çıkarcılıktır arkadaş 300 e veriyor diyw aa ben 200 deyip senden almalarını istiyorsun fıyatı düşürerek gerçekten biraz görgü 🙃
evva17_ witcher o kadar haklısınız ki. İhtiyaç hasıl oldu elimden sıfır etiketli kangurumu çıkarmak istedim buraya ekledim altına bir hanimfendi bende satıyorum daha uygun yazdı. Bir şey demedim ama madem böyle bir satış söz konusu kendisi post açabilirdi.
Deletedmom_62 witcher Merve43 görgüyle ne alakası var kızlar sanki elbiseyi satın alıyorlar da durun yapmayın benimki daha daha ucuz mu dedi kadın😀 post sahibinin elbisesi farklı kadının sattığı ürün farklı tarzda .
witcher evva17_ insanlar düşüncesiz ne denir ki yani ben olsam utanırım hayatta böyle birşey yazamam ki bende satmayı düşünüyorum o yuzden girdim posta bakim kaça satıyorlar diye ama hayatta yazmam böyle birşey yani