Metemelekk Oğlum 24 günlük bazen yatarak emziriyorum öyle daha uzun emiyor otururken emzirme de tam tutamıyor veya kısa emiyo bırakıyor. Yatarak emzirmek sakıncalı diyen de var sorun olmuyor diyende. Siz yatarak emziriyor musunuz
Tursununannesi Metemelekk tam da yatarak emzirirken okudum :) Ben bazen emziriyorum. Gece dikkat etmek lazım ama uyuya kalabilirsiniz, gece bence emzirmeyin
Marasmom- Metemelekk ben de yatarak emziriyorum, emzirme pozisyonlarını izlemiştim yatarak emzirme de öneriliyor Ama yukarıdaki arkadaşın da dediği gibi çok tehlikeli uykunuz varken yapmayın
Ensensr13 Metemelekk hayır canım hiç bir sıkıntı yok uzanarak emzirmende. Bende merak edip sordum hiçbir sakıncası yok biberon emenler uzanarak beslenmemeliymiş.
Metemelekk Marasmom- evet çok uykum varsa vermiyorum Allah korusun gündüzleri genelde veriyorum yatarak 😊