Y-A-Annesi Kizlar dünden beri çok basım ağrıyor bebeğin 18 aylık parol içsem bir şey olur mu ya. Gözlerimin arkasına kadar vuruyor çocuk ağlayınca hele kendimi zor tutuyorum bagirmamak için çok kötü başımın ağrısına ağrı ekliyor ya ne yapcam bilmiyorum
bananeabiya Y-A-Annesi bana doktorum günde 4 taneye kadar kullanabilirsin demişti. 6 saat arayla yani. Parol zaten hamilelikte bile kullanılabiliyor boşa acı çekmeyin