Benim bebeğim doğduğundan beri gündüz uykusu konusunda sıkıntılıydı son 1,5 haftadır gündüz uyku aralıklarına dikkat ediyorum 1,5 2 saat oldu mu uyku belirtilerini de takip ederek uyutuyorum ya emerek uyuyor öyle olunca derin uykuya çok geçemiyor yada emdikten sonra alıp hafif ayağımda sallıyorum gündüz en azından 3 uyku yapmaya başladı normalde bi uyanırdı hiç uyumazdı ama şimdi gece uykuları a bişey oldu zaten gece uykusuna geçiş büyük kriz bi türlü uyutamıyorum bi şekilde uyuttuysam bile ilk uyanmasından sonra 1,5 2 saatte 1 kalkamaya başladı normalde geceleri 3 saatte 1 kalkardı en azından gece biraz rahat ederdim şimdi 3 aylık olucaz normalde uykuları düzene girmez. İ bizim niye tersi oldu yaşayan var mı