Merhabalar ilk bebeğim tecrübesiz bir anneyim. Bebeğimin üst damağında şişlikler var beyaz şekilde. Kolumu yüzümü elini aldığı her şeyi ağzına alıyor. Ağlıyor huzursuz uyuyamıyor kucakta da ağlıyor diş çıkarıyor sanırım ne yapmam gerek tavsiyelerinizi istiyorum şimdiden teşekkürler