35 aylik sanirim hic hesaplamiyorum😄 2,5 u geçti işte. Yaz okulu gibi kreşe gidiyor yarim gün. Kreşle birlikte tuvalet egitimine başlamak istiyorum ama oralarda altina kaçıracak illaki. Bu onu kötu etkiler mi ya da daha mi hizli ogrenir. Cok arada kaldim. Okulla birlikte bu işi yürüten oldu mu?