Tam 2 aylık bebeğim dün aşı oldu 2 tane sağlık ocağında doktor calpol yazmıştı bugünde çok durgun halsiz gibi böyle bir derdi var da diyemiyor gibi bakıyor ateşini ölçtüm 37.5 çıktı banyo yaptırdım 36.5e döndü gece de uyuyamadı fazla şimdi de emmek istemiyor uyumuyor da calpol vermeli miyim