YSelim Benim oğlum 3.5 aylık içime sinmiyor havalarda çok sıcak su veriyorum çok iştahlı içiyor sizler ne yapıyorsunuz merak ediyorum?
Melis1706 YSelim cok sick bncede vern fazla degl ama.mamayida suyunun hatta sicakligini biraz daha ilik yp sicktada sicga ykn ilk gtmiyor vn oyle ypiormckta sgk oyle dgl tabi
Kubrayuksel YSelim Benimde oglum 3.5 aylik sicak gunlerde ozellikle ebe 3 kere 3 4 damla verebilirsin demisti bende veriyorum :)
Isik22 YSelim 2 aylık falandı vermeye başladım şimdi 5.5 aylık hala veriyorum zaten ek gıdaya da başladık sıcaklarda hissedilmeyen sıvı kaybı olabilir bu da böbrekleri etkiliyormuş doktorumuz söylemişti
Myleftside YSelim mamayı sulu yap diyenler olur sakın dinleme reflü sebebi biz kaç ay çektik yeni yeni duzeliyor Allah korusun suyunu ayrı bir iki çay kaşığı ver her mama sonrası yeter ciğeri yanar yavrunun sicakta
Ozlemvrl41 Benim kızım dogumdan itibaren mama ile beslendi mama ile beslenen bebeklere su veriliyor azda olsa