Rumeysa34 ben doğuma eşimle gittim. dönüş yolu 1,5 saat falan. dönerken girdik avm de kahve içtik sonra durmadım zaten evde. her gün, her gün olmasa iki günde bir çıktık.
ilk çıktığımız gün zor oldu memeyi tam tutturamadım güzel ememedi bastık gaza geldik annem tutturdu memeyi sonrakilerde nasıl tutturacağımı anlayınca sorun olmadı dışarda emzirdim bebek bakım odası var çoğu yerde. yeri geldi bi dükkana girip emzirdim