Bebeğim yatakta yatıyordu eşim hoparlörde telefonla konuşuyordu çok yüksek de değildi telefon kafasına düştü yani sol alnına düştü sanki baya ağladı acile götürdük tomografi daha çok zarar olur dedi siz gözlemleyin röntgen çekti bişey olmamış fışkırarak kusma felan olursa dedi olmadı şükür ilk iki saat uyutmadık zaten ara ara da kontrol ettik ama emzirirken felan şaşı gibi yapıyor gözünü normalmidir sabah farkettim gece gözü kapalı emdi fikirlerinizi alsam böyle küçükken bebeği bunu yaşayan var mı zekasal olarak bişey olur diye benim korkum açıkçası bu arada 2 aylık bebeğim