Benim de 3 ayda 5.900 kg dı, geçen gözüme kilo almamış gibi gelince tartmaya götürdüm 6 kg çıktı çok üzüldüm 2 hafta da 100 gram almış, ilk 2 ay birer kilo, 3. Ay 50ğ gram almıştı. Doktora mama başlayayım mı dedim o da iki hafta kilo almaması korkulacak bir şey değil birkaç kez üst üste almazsa bakarız dedi. Bakalım 4 aylık olunca götüreceğim. Yani boyu çok iyi ama kilosuna zayıf diyor herkes halbuki bana da normal geliyor yani tombik değil ama çocuk zayıf da durmuyor. Aslında kilo takıntım yok ama 40 ı çıktı mı falan diyen insanlar oluyor sokakta zorla korkuttular