eli03 Merhaba oğlumun ellerinde yaklaşık 1 aydır kızarıklık mevcut doktora götürdük cildi hasas sıcak birde emeklediğinden olmuştur dedi yolladı bizi ama iki elinde de var yardımcı olursanız sevinirim