Mysmrtfrt karanikoannesi 3.5 aylıkken kucakta destekli oturtmaya başladım şu an 5aylık her yere oturtuyorum destekleyerek zaten yavaştan kendini tutmaya başladı
CmreKSidar karanikoannesi benim kız 4 ay 9 günlük deliriyor oturacağım diye oturmak icin sürekli kafasını kaldırıyor doktorumuz 5. Ayda destekli oturtabilirsin demişti ama ben çok kısa saniyelik arada oturtuyorum. Çok hevesli cünkü
karanikoannesi Benim bebiş 3 aylık 15-20 gün sonra destekli oturtsam belinde batma olmaz değil mi birde süreli mi oturtuyorsunuz mesela 3-4 dk gibi
Asyabuse karanikoannesi doktorunuza danışmadan yapmayın deriö onlar kemik gelişimlerne bakıp onay veriyormuş
Pateteslimanti Doktorumuz 4 aylık olunca destekli kısa süreli oturabilir demişti ama oğlumda oturma hevesi yoktu o yüzden hiç zorlamadım çok nadir kısaqz sürekli oturttum 5 aylıkken süre uzatıldı hem kendisi de istiyordu 6 aylıkken oturuyordu zaten
nazlii1_ socialmomy kısa süreli kucağımzda oturmaktan bahsediyoruz. Arkasına yastık koymuyoruz yani. Bizim doktorda yavaş yavaş kucağında oturabilirsin demişti