Dün aldık iki dozunu da her şeye her gün zam geliyor çocuğumuzun sağlığı tabi ki her şeyden önemli ama alamayan aileler ne yapacak ben bir ay dişimi sıkıp az yiyip az giyinmeyi göze aldım aşının tek dozu 1390 lira olmuş bence bu tür aşıların devlet tarafından en azından bir kısmının karşılanması gerekiyor yazık küçücük canlarımıza