Buket57 Kızlar aptamil kullanıyorum normalde artık içmek istemiyor hipp aldım bugün nasıl acaba memnun olan var mı 🙏
Sirius0206 Buket57 bende aptamil conformil kullanıyorum içiyor kızım ama o bittiğinde hippe geçmeyi düşünüyorum herkes çok tavsiye ediyor
uraz141222 Buket57 ben doğduğundan beri kullanıyorum, gelişimi kilosu oldukça iyi çok şükür 🙏🏼 zaten çok önerilen bi mama, bence geçebilirsiniz 🌸
Kubrayuksel Buket57 Merhaba biz de 2 ay kadar kullandik fakat memnun kalmadik kilo alimi acisindan, suan aptamil kullaniyoruz memnunuz mama isi sanirim cocuktan cocuga degisiyor :)