DilosCe Kızlar 14 aylık bebeğim var ilk defa Konak oldu saçında ve sıcaklardan dolayı kafası ve vücudunda isilikler var neler yapıyorsunuz isilik için 😩
Iki_pasa_annesi DilosCe isilik için nemlendirici sürüyorum sadece sık sık banyo yapıyo konak bizde de var çözüm bulamadım ben
Atamomss DilosCe İsilik icin bol bol siliyorum vucudunu bir tatki kasigi zeytin yagi atiyorum kaseye o suyla siliyorum doktorumuz oyle sogledi bide sık bamyo yaptiriyorum konak içinde mustelaninkini tavsiye ederim 1 kere kullandim ve bitti duruyor öyle isterseniz satabilirim size dünya para vermeyin bosuna köpük sampuaniyla birlikte almıştım
Gunesaryamom DilosCe mustella Stelatopia Şampuan ile çözüm buldum bende ara ara bebek yağı sürüp taradım her banyosunda bu şampuan ile yıkadım geçti
Alterego DilosCe isilik için mustela bebek şampuanı iyi geliyor, konak için de banyodan önce saç diplerine zeytinyağı sürün biraz bekletin, yumuşayında konak tarağı ile ya da tırnağınızın ucu ile hafifçe kazıyın gidiyorlar
Pollyanne Geceden pamukla zeytinyağ sürdüm ben 3 gün boyunca her sabah yıkadım kafasını konak falan kalmadı işçilik içinde mustela cicastella derim
DilosCe Pollyanne 1 yıl mustela kullandım hiç sorun yaşamadım mustela bulamayınca içeriği temiz diye minoris aldım ve konak oldu çevredekiler biz çocuklarımıza dalin kullandık dalin al diyor ama bilemedim 🤷🏻♀️
Demeali DilosCe dalin şampuanı kesinlikle tavsiye etmiyorum canım içeriği temiz diyorlsr ama değil unı baby yada sabamed kullan ben unı baby kullanıyorum hiç bir sorun ile karşılaşmadım ama dalinle yıkadım zaman vüzüdü minik minik benek benek kızarıyor hemen
DilosCe Atamomss elimde şu an yeni aldığım şampuan var ve biraz da olsa mustela var bitti diye başka şampuan almıştım teşekkür ederim
Sedas00 İsilik için gül suyu ile silmek çok iyi geliyor ılık duş ince giydirin terlemesin konak içinde duştan 1 saat önce zeytinyağı sürün kafasına duşta ters yöne tarayın hepsi tarağa gelecektir gerekirse 2-3 defa tekrarlarsınız ekstra para verip şampuan vs almaya gerek yok bnce
DilosCe Sedas00 siz yazmadan önce gül suyunu internetten gördüm ve denedim 2 günde geçirdi isiliklerini
isin_0000 İsilik için bepanthol sensiderm kullan, anında geçiriyor ve her gün mutlaka duşunu aldır ve sebamed baby sabunu ile vucüdunu yıka bebeğinin, mutlaka bunları yap, bana dua edersin😊
Demeali DilosCe canım isilşk için bol bol duş aldır bebeğini ve nemlendirici kremler sür konak için ise bebeyağı veya zeytin yağı duş almadan 15 20 dk önce saçlarına bir tarak ile sür eskiden dedelerimiz taraklar vardı o olursa daha iyi olur daha sonra duşa sokacağın zaman sacını bastırmadan tersine doğru yavaş yavş tara ve bunu her duş aldırmadan önce yap heöen gecicek tir
DilosCe Demeali zaten musteladan minorise geçtim çocuk 1 yıl sonra ilk defa konak oldu bi daha başka marka almayacam