Bebeğim yeni doğduğunda sağlık ocağında verdikleri devit 3 vitamini kullanıyorum ama sanırım kabızlık yapıyo bir kaç gün vermedim düzelmişti 3 gün önce vermezsem de olmaz diye tekrar verdim ve 3 gündur tekrar kabız hangi d vitaminini ve ne kadar miktarda kullanmalıyım