Oğlum 17 aylık . 1 haftadır falan bana düşkün değil sürekli babasını istiyor yada başkasını . Önceden benim paçamdan ayrılmazdı şimdi öyle değil . Bu durum beni çok üzüyor. Nolur geçici diyin ya 🥺 Neden olur böyle bir şey. Mızmızlanıp ağladığında bende sakinleşirdi artık bendede sakinleşmiyor . Sanki beni istemiyor gibi