Benimki de hem kendini hem bizi çiziyor, normal makas gibi olanlarla denedim ama kesemedim gelmedi ucuna. Bildiğimiz tırnak makasının ufağı bebek için olanla uyurken biraz biraz kesiyorum da tabi canımdan can gidiyor bişey olcak diye. Elektrikli törpümün yumuşak tarafını denemek isterim ama parmağına sürterim de orayı yakar diye korkuyorum valla zormuş tırnak olayı. Üstelik evde bu benim işim 5 kedinin tırnağını ben keserim😻😹🙀😿😸