Benimkinin doğuştan sanki ezilmiş gibi mor-kahve büyük bir lekesi var belinde kalçanın birleşim yerinde, Moğol lekesi bu doktoru biliyor yoğun bakımda takibini yapıyordu. Vikipediden bakabilirsiniz belki odur sizinki de. Orta Asya grubunda yaygınmış ve o bölgelerde olurmuş. Hiç geçmeyebilirmiş ya da 1 yaş/ergenlik döneminde geçebilirmiş. Sağlıklı olsun da.