ahlasmete Uykusuzanneler canım benim tek göğsümde oldu ağrı yanma sanki acı biber değmiş gibi gece uykumdan uyandigimi bilirim neyse genel cerahiye gittim ultrason çektirdim sağ göğsümde kitle varmış 6 ay sonra tekrar gidicem büyüme varmı yokmu diye kontrol amaçlı şuan krem verdi onu kullanicam
Madalina Uykusuzanneler benimde ağırıyor sadece sol hamilelikte önce kist vardı. Zaten bebem sadece soldan emmek istiyor baya büyük diğerine göre. Sürekli sızı var korkuyorum bende acaba birşey mi var diye.
ahlasmete Madalina ihmal etme canım birşey olmasada tedbir amaçlı git bu şekilde nereye kadar emziriceksin ben dayanamadım ağrısına açısına yanmasına ben gittim krem verdiler ama yine değişmedi ama olsun en azından ne olduğunu biliyorum kafan rahat olsun