Esralparslan1 Denooomii merhaba 17 aylığız 16 aylıkken yürüdü sol ayak bariz yan basıyor ortapediye de götürdüm normal dedi zamanla düzelir dedi ama sizin nasıl oldu temmuz da paylaşım yapmışsınız 🥹
Denooomii Esralparslan1 goturmedim ben normal geliyo şuan .çocuk doktoru sordum yeni yürüdugu için destek alıyor norml içten dedi normal ortopedi götursen bile takip onerr suan belli olmaz dedi düz tabanmi diye sormuştum yok dedi ..çok takmamak gerek