Hataydaki depremde oğlum beş buçuk aylıktı evim yıkıldı eşimi bebeğimle beraber çok zor çıkarttım evden şimdi evimiz yok ailemin yanındayım çok yüksek kat ev bu evde bir kere daha büyük depremi yaşadık tam 15 gün sonra ve iki gün önce adana depremini yine yaşadım çok sallandık gece tek gözüm açık yatıyorum gece eşim yatakta dönünce bile yerimden sıçrıyorum , oğluma bir şey olacak diye veya o an panikatakla beraber onu koruyamayacagim diye çok korkuyorum