Arkadas3495
Doğru ama havalandırmak daha etkili pişik oluşumunda emin olun. Bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama ben 1 yaşını geçtiğinden beri kaka dışında hiç ıslak mendil pamuk vs uygulamıyorum. Sadece çişli bez değiştiriyosam açıyorum biraz oyalayarak uzun uzun değiştiriyorum üflüyorum kuruluyorum hemde havalanmış oluyor öyle kapatıyorum. Her akşamda duş aldırıyorum.