Xnewmomx bende antidepresan kullanıyodum, hamileyken bıraktım. şimdi emzirmiyorum ama tekrar başlamaya korkuyorum çok uyku yapıyordu içtiğim antidepresan, bebeğime bakmakta zorluk çekerim diye. tabi herkesin ruhsal durumuna göre farklı ilaç yazdıkları için, bana iyi gelen ilaç uyku yapıyodu. acaba diyorum geçtiğimiz 1 sene içinde daha komforlu ilaçlar üretilmişmidir