Merhaba hanımlar size bir şey sormak istiyorum. Oğlum 48 günlük ve gaz sıkıntımız var birkaç hafta önce göbeğinde kendini sıkmaktan fıtık oluştu gaz damlası kullanıyoruz fakat yine de gaz sıkıntısı yaşıyoruz. Doktora da göründü bir sıkıntı olmaz geçer dediler ama oğlum kendini sıktığında göbek fıtığı da ortaya çıkıyor. Üzülüyorum. Sizin bebeğinizde göbek fıtığı oldu mu olduysa da ne yaptınız?