Aman allahim nedir bu ya biri 6 yasa giriyor biri 3 yasa giriyor evdeki kavgaların haddi hesabı yok napacam ben Allah’ım beni kötü bir insan yaptirlar ve. Böyle biri değildim allahm bana sabır versin nedir bu ya dayanamiyorum artık. Büyük olan erkek küçük olan kız kızın çığlıklarına beynim dayanmıyor artık i çığlık atınca nedeni abisi olduğu için ona kızıyorum kızın oyunlarıni bozuyor veya gelip dokunup kaçıyor kızım sinirden cildiriyor tabi . Onların sinirleri bagirmalari beni çok tetikliyor kendimi taniyamiyorum oturup bağırarak ağlıyorum o derece artık. Havada sıcak bir odada klima açıp durmaya çalışıyoruz ama olmuyor. Allah’a çok şükür sağlıkliyiz isyan etmiyorum hayatima ama çocukların kavgaları bagirmalari beni deli ediyor ve asla orta yol bulamıyorum ikisinin arasinda kaldım ne yapacağımı şaşırdım.. geçen haftada oturup ağlamıştım artık beni insanlıktan çıkardıkları için. Ne yapacağımı şaşırdım ne önerirsiniz sizde durumlar nedir bende sabır kalmadı başka hayata isinlanmak istiyorum