Busr21 15 ay 13 günlük oğlum. Ekran göstermiyorum zaten evde ikimiziz kendimde tv izlemem o yüzden açmam. Aynı dediğiniz gibi bana yapışık durumda. Yemek yaparken bile paçalarıma yapışıyor ağlıyor. Gün içinde iki üç saat parka indiriyorum. Şimdi hava aşırı sıcak olduğu için akşamüstü 1-1,5 saat çıkarıyorum. Evde mama sandalyesinin önüne su döküyorum bi yarım saat o suyla oyalanıyor. Geniş leğene su koyup içine oyuncak atıyorum oyuncakları suya sokup döküyor derken yarım saatte öyle geçiyor. Sabah akşam yıkıyorum ve yarım saat banyoda tutuyorum çok seviyor akşama kadar çıkarmasam çıkmaz. Dünden beri kumbarasındaki kağıt paralarla oyun kurduk. Kağıt paraları ince katlıyorum o kumbaraya atıyor böyle de bi yarım saat oyalanıyor. Ama bunların hepsini yaparken yanındayım ayrılmamı istemiyor beraber yapıyoruz yani. Üçlü prizi koyuyorım önüne düğmesiyle aç kapa yapıyor öyle biraz oynuyor gide gele. Müzik açıyorum dans ediyoruz. Buzdolabına yapıştırılan meyve magnetleri gelmişti BİMe ondan almıştım, magnetleri dolaptan çıkarıp bulaşık makinasına takıyoruz öyle oyalanıyor biraz. Valla oyalandığı şey max yarım saat ama onda da dibindeyim yine. Oyuncakla işi yok asla oynamaz. Yürüme arkadaşımız var onun içindeki oyuncakları döküyoruz tekrar içine atıyor. Leğene bütün çoraplarını çıkarıyorum çamaşır sepetini önüne koyuyorum tek tek çorapları içine atıyor. Yani daha çok aktivite yapmayı seviyor kendi kendine oyun bilmez. Evde kinetik kum tarifi buldum bugün onu deneyeceğim bakalım altına bir örtü sereceğim ne kadar oynarsa artık