Aslananne1 4 gündür grip kusuyor istahsiz öksürük burun akıntısı ve vücudunda da bazı yerlerinde bu tür şeyler çıkmış ne olabilir 14 aylık
Sedaayaz2525 Aslananne1 biz aynı şekilde hasta olup döküntü dökuyoruz şuanda kızamık testi yapıldı sonuç bekliyoruz şuan çok yaygın mi gittiniz mi hastaneye
Aslananne1 Sedaayaz2525 dün gittik grip olmuş dedi bir kaç ilaç yazdı gönderdi kizamik aşısı falan olduk ama yinede yakalanma riski varmi
Eflin06 Aslananne1 et beni veya siğil ikisinden biri ama bana siğil gibi geldi bnm kızımdada 2 aylıkken babasından siğil bulaştı dondurma işlemiyle yaktılar kaç kere geçmedi kolunda ve bacak Altında var 2-3 tane cildiyeye götürmelisin
Prenses_annesi04 Aslananne1 off bizimkinde öyle Dr sıcaktan dedi ama kaç aydır geçmiyor kafayı yicem tekrar goturucem bakalim kızamık veya su cocehi değilmiş bizimki
Eflin06 Prenses_annesi04 ya bizede hep sıcaktan dediler zamanında iyi bi doktora gotrdm cildiyeye siğil cıktı canım yakıyorlar dondurma işlemiyle ama geçmiyo
Prenses_annesi04 Aslananne1 evet güneş kremi kullanıyorum işte 12 ve 4 arası dışarı çıkarmıyorum kurudu şimdilik ama yüzünde olanlar gitmiyor Dr gidicez tekrar
Eflin06 Aslananne1 yok geçmedi hala yakmaya devam ama geçmiyo sanırım daha gotrmicm yakmaya resim ekleyebilsem resim atacaktım ama bilmiyorum
0000Bahar Eflin06 ay çocuğa mı yakma işlemi yapıyorlar cok acılı bi işlem o nasıl dayanıyor kuzucuk ya
Aslananne1 Eflin06 googleye mutlu resim yukle yaz ordan yukle sonra alttan kopyala çıkar ordan kopyalamaya bas buraya yapıştır
Eflin06 0000Bahar sıcak yakma değil soguk sprey sıkıyorlar sordum pek acıtmaz dediler 1 hafta sonra kabuk tuttu ama geçmedi de zaten artık yapmicam
0000Bahar Eflin06 bende soguk yaktırım yapmıştım cok canım acımıştı ondan dolayı sordum benimde geçmedi götürmeyin bence de iyi bi okuyan hoca varsa ona götürün okutun ben okuttum ama ondada geçmedi büyük ihtimal ben ki sigil degil