37 aylik oglum aynisi ilk iki gun guzeldi kacirdigi oldu ama genelde hep oturdu yapti lazimligina gecede bir yada iki defa yapiyor altina cisini ama.bugun cisinide kakasinida ikiser defa yerlere yapti ve oyun oynamaya devam ediyo o sekilde yerlerde kaka bugn belki 5 6 defa makine calistirdim gercekten cok zor ve hamileyimde yani 37 ay da az degil artk ogrenmesi lazm bazen daliyor farkina varmiyo diyorum bazen de bilerek yapiyomus gibime geliyor bende kzdim biraz bugn malesef sonra konustum onunla insallah ogrenirler bir an once