Pazartesi doğum yaptım biraz zorlu oldu bebeğim kanala inmedi ve dogumhanede baya ugraştik ve başardik çok şükür lakin çok afadersiniz ama kalçamda ağrı var bugün aynayla bı bakım dedim basurum cikmiş 1 tanede değil 4 5 tane şişlik oluşmus nasıl geçer yada yaşayan varmi