Eda-07 Kızlar 2 yaşını geçen bi oglum var ve ikinci oğlumda 3 buçuk aylık evde yanımda biri olmadığında yanlız kaldığımda kendimi kötü hissediyorum hep aglayasim geliyo neden acaba böyle bi durum yaşayan var mı