Duygusc 1 aylık bebeğim var yarın hastaneye götürücem ama bizim buralarda hava sıcak ne giydirmeliyim
Iki_pasa_annesi Duygusc biz sadece kısa kollu şort la çıkıyoruz dışarı 1 aylıktan beri şuan 2 buçuk aylik
Lalinn Yarım kollu zıbınlar oluyor onlardan giydirebilirsiniz alt kısım çıt çıt kilot formatında üstü kısa kollu hem şık da duruyor yeterli üşümez
Lalinn Duygusc ben zıbınla yenidoğan olduğu için (haziran doğumlu kızım) yine de giydiriyordum gaz olmasın diye