Kızlar dişlerimde sorun vardı tel hep hayalimdi taktırdım ama gel gelelim 💩 gibi biryere taktirmisim sevgiliydik eşimle evlendik çocuğum oldu hala tellerim çıkmadi 2 dış çekildi yerleri dolucak inşallah yapamıyorlar gibi gidesim yok artık ama başka yerede taktıramam usandım bebek 1 aylık oldu onunlada gidemem anca biraz büyümesi lazım şikayet etmek istiyorum cidden keşke paramı verseler sağlam dişlerim gitti telle kapaticaz diyorlar ama hiç inanasim gelmiyor 😔