K2C2 saçma değil mi? Sırf üniversiteyi bitirebilecek kadar kafası var diye, çocuklarla iletişimi güçlü olmak zorunda değil, bildiklerini aktarabilme yeteneği olmak zorunda değil. Her öğretmen belirli bir bilgi birikimi ile mezun olur evet ama öğretmenlik gönül işidir, bunu en çok sizin sektördekiler söyler zaten🤷🏻♀️ 17 yaşında yaptığın bir seçim bu, herkes idealist değil, sırf puanı başka yeri tutmadı diye öğretmenlik yazan kaç kişi tanıyorum🙄