ikiminik16 youtubeye uyku myoklonisi yazarsanız gorursunuz bızımkısı oyle 3 gunlukken goturdum doktor eeg gormek ıstedı çok şükür temız cıktı sonuc uyku myoklonisi oldugunu soyledıler ellerı ve ayakları titriyordu sızınkıde mı oyle dıye yazdım mora refleksı olabılır vıdeo cekın o an doktor daha rahat teshıs koyuyor