Abc-happy_mom 3 günlük bebeğimin dünden beri bezini açtığımda kırmızı lekeler görüyorum. Doktor normal demişti ama endişelenmeye başladım. Daha önce yaşayan var mı?
Eskoo1234 Abc-happy_mom üre birikmesi olabilir yenidoğanlarda gorulebiliyormus benim oğlumda da oldu normal dedi doktor
ledaanr Abc-happy_mom canım bizdede var su kaybettikleri için doktarada gittik doktorda aynı şeyi dedi
GayeAlparslan Abc-happy_mom benim oğlumda da olmuştu sütüm doyurmadığı için sıvı kaybetmiş o yüzden olmuş mama takviyesine başladım düzeldi
Hbtn Abc-happy_mom kızlarda daha farklı oluyorsa ondan sordum sizin deli kesin idrarda o zaman erkekse
Eskoo1234 Abc-happy_mom benim iki gün sürdü çünkü çişini geç yaptı neredeyse doğduktan 14-15 saat sonra yapabildi, hastaneden çıkana kadar oldu sonra yemesi düzelince geçti
Abc-happy_mom Eskoo1234 bizimkinin ilk çişinden itibaren devam ediyor hala neyse doktor da normal demişti arkadaşlar da normal diyor herhalde sıkıntı yoktur
Yildizzzzzz Yanlış hatırlamıyorsam Bir iki gün önce okumuştum yaz aylarında bezde kırmızı lekeler olabilir sıcaktan endişelenmeye gerek yok diye ama tabi doktora danışmakta fayda var
ledaanr Abc-happy_mom bir hafta sonra 3 aylık olucak bugün testin sonucu çıktı idrarında kan çıktı enfeksiyondan kaynaklı bir haftadır atesleniodu sürekli çok uğraştık idrar testi için verdik sonunda yarın gidicez hastaneye antibiyotik baslaicaklar muhtemel
kubra-oz Benim bebeğimde koz 5 aylık kırmızımsı lekeler oluyor doktor sorunyok demişti ama devam ediyor halen 🤷♀️
kelebek_17 Abc-happy_mom ürik asit olabilir. soluk pembe gibiyse olma ihtimali var. öyle ise su kaybından oluyor.
Suasli Abc-happy_mom benim oğlumun da öyleydi kanlı gibi turuncu gibi renkliydi çişi dr sütümün yetmeyişinden doymadığını söyledi mama önerdi verdim geçti