kubrasncr iki maddede açıklayacağım yaşadıklarımı.
Birincisi benim kızım kaka çok geç yapıyor 4,6,10 günde yaptığı oldu. Doktor kakasını yaptığında kabız değilse cıvık bebek kakası gibi ise hiç sıkıntı yok bırakın ne zaman yaparsa yapsın, zeytinyağı vermeyin makatını uyarmayın dedi.
İkincisi 10 günden sonra fena bir ıkınma geldi kızıma ben kakadan dolayı zannettim çünkü alttan üstten güzel gaz çıkarıyor o yüzden gazı yoktur dedim, videosunu doktora izlettim gaz bu dedi kaka ile alakası yokmuş iki tane damla başlattı şimdi biraz daha rahatladı
Eğer durumun bizimki gibi ise fikir olsun sana da