Poyrazlianne34 benim oğlumda öyle. 26aylık bugüne kadar banyo konusunda hiç zorlanmadım çünkü suyu çok seviyor ha tek zorlandığım kısım çıkarırken oluyordu oda çıkmak istemiyordu çıkmamak için ağlıyordu ama çabuk geçiyordu o durumu da. Şimdilerde tamam yine banyoya hevesle giriyor ama sadece suda durmak istiyor, küveti dolduruyum saatlerce suda kalsın onu istiyor. Şampuanlamama vücudunu köpüklememe izin vermiyor ağlıyor. Kavga dövüş şampuanlayıp köpükleyip duruluyorum çıkartıyorum ama ağlaması direnmesi geçmiyor ta ki bezleyip giydirene kadar sürüyor🤦♀️ bu 2yaş sendromu bizi mahvetti, dilerim 3yaş sendromu bu kadar zorlamaz inşallah🙏 3yaşında bide kardeşi doğacak ki🥴 Allah yardımcımız olsun ne diyim geçer inşallah bu huyları da.