Pineapplemoms Bayanlar emziriyorum ve saçlarımda çok fazla beyaz var artık moralimi bozmaya başladı boyatmaya çok sıcak bakmıyorum birkaç kez üstüste kına yaksam nasıl olur acaba beyazlarım turuncu olur daha mı kötü olur yaşayan var mı bu durumu
Mavileo Pineapplemoms ben organik boya aldım önlerimde çok beyaz olduğu için onunla boyadım. Ne koku ne baş ağrısı ne kaşıntı,gece emzirmediğim için bebişi uyuttuktan sonra boyadım hiçbir yan etkisi olmadı. Organik boya tavsiye ederim 👍
Halimea Pineapplemoms benim saçlarım kumral ,küçükken annem yapmıştı kızılımsı gibi oluyor ve parlıyor. Beyaz saça bence hoş durmaz.🥲 kınalı ,saçı boya da tutmuyor.
Mavileo Pineapplemoms ay markayı hatırlamıyorum kutunun fotosunu çekmiştim ama boya numarası yazıyor sadece komşumuz kozmetik ürünleri satıyor mağazasında tekrar alacağım o zaman bakar size yazarım. 1 ay gitti bende boya