Kızlar daha 42 günlük bi bebeğim var oğlum 22 aylık kızım planlı değildi ama nasip işte oluverdi malesef doğumuda oğlumun 2 yaş sendromuna denk geldi, illallah ettim resmen normalde çok çok uysal kendi halinde uyku düzeni yemesi içmesi herşeyi çok düzgün şükürler olsun kendi kendine uyur yemeğini yer ama bu aralar çok çok mızmız , konuşmuyor henüz herşeyi mızmızlanarak yaptırıyor bütün gün mızmız hiç susmuyor sürekli heryeri dağıtıyor nerde ona zarar vericek şey varsa onu buluyor :( evimdeki bütün odaları kilitliyorum çnkü hızına yetişemiyorum sadece salon açık salonum 85metrekare neredeyse yarısını ona bi oyun bölümü yaptım salıncağı kaydırağı herşeyi var ama o gidip mutfağı odaları dolapları dağıtmayı tercih ediyorum bende artık sabrımın kalmadığı yerde bağırıyorum oda bundan korkup benden uzaklaşıyor 😔 zaten çok kendini öptürüp sevdirmez iyice uzaklaşıyor benden 😔 daha yeni doğmuş bebeğime rağmen hergün dışarı çıkartıyorum belkide doğduğu günden beri neredeyse hergün dışarıda. Buna rağmen hırçın kendini yere atıyor bana tekme atıyor 😭 napıcam ben ya bağırıncada pişman oluyorum arada bana vurunca bende biraz eline koluna vuruyorum sonra yine pişman oluyorum. Haftaya ablam yardımcı olarak evde işe başlıycak dadılık yapıcak ama işte sanki benden dahada uzaklaşıcak diye bir yandan istemiyorum da gelmesini ne yapcağımı şaşdım kaldım