Merhaba arkadaşlar 2 aylık kızım var ve galiba atak dönemin de uykusunda ağlıyo benden ayrılmıyo sürekli emmek istiyo ki bi de kusma sıkıntımız var bu dönemde ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim tavsiyelerinizi bekliyorum onu sakinleştirip rahatlatmak adına ne yapmalıyım 🤷♀️🤷♀️