Kızım prematüre 3 ay 27 günlük düzeltilmiş 43 günlük Aptamil kullandık gaz yaptı kabızlık yaptı sma comfort gectık ilk baslat bu mama ıyı geldı ama sonradan gaz arttı kabızlıkda tekrar basladı huzursuz bitmek üzere maması yeni mama arayısındayım bu evolvıa nasıl sızce yoksa bebelac gold mu yada baska mama mı